Ο 50χρονος οδηγήθηκε σήμερα στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο, με τη συνήγορο της πρώην συζύγου να ζητάει την προστασία της.
Ο 50χρονος διαβεβαίωσε σήμερα πως η πρώην σύζυγος του δεν κινδυνεύει από τον ίδιο, λέγοντας χαρακτηριστικά πως “θα έδινα και την καρδιά μου για να ζήσει η γυναίκα μου και εγώ να πεθάνω”.
Το Δικαστήριο ανέβαλε για αύριο το μεσημέρι, του όρισε δικηγόρο και στο μεταξύ θα παραμείνει κρατούμενος.
Όπως είναι γνωστό, ο 50χρονος Λαρισαίος για ώρες κρατούσε χθες το πρωί την πρώην σύζυγό του, αντιδρώντας σε απόφαση του Πρωτοδικείου Λάρισας με αφορμή και τα παιδιά της πρώην οικογένειας.
Λίγο μετά τις 10 χθες το πρωί ο αδελφός της 45χρονης Λαρισαίας ενημέρωσε το Κέντρο Άμεσης Δράσης της ΕΛ.ΑΣ. πως ο πρώην σύζυγός της κρατάει την αδελφή του στο σπίτι της με το ζόρι και με ένα δοχείο καύσιμης ύλης απειλούσε ότι θα την κάψει μαζί με το σπίτι.
Ο 50χρονος, σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”, προχώρησε σε αυτή την πράξη διαμαρτυρόμενος για μία δικαστική απόφαση του Πρωτοδικείου Λάρισας, την οποία θεωρούσε άδικη σε βάρος του με αφορμή και τον προσωρινό αποκλεισμό της επικοινωνίας του με τα παιδιά του.
Η ΕΛ.ΑΣ., επιβεβαιώνοντας την καταγγελία, σήμανε συναγερμό και στο σπίτι του πρώην ζευγαριού σε συνοικία της Λάρισας βρέθηκαν ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και πυροσβέστες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, ενώ διαπραγματευτής της Ελληνικής Αστυνομίας ανέλαβε δράση.
Τελικά, μετά από ώρα, ο διαπραγματευτής τον έπεισε να παραδοθεί, όπως και έγινε χωρίς να φέρει αντίσταση.
Ο 50χρονος Λαρισαίος συνελήφθη για αδικήματα όπως αυτό της ενδοοικογενειακής βίας της νομοθεσίας περί όπλων αλλά και της παραβίασης δικαστικής απόφασης και αύριο θα οδηγηθεί εκ νέου ενώπιον του Αυτοφώρου.
Β.Κ.



